渣产物存放地,吐槽花痴专用(❤´艸`❤)
 
 

【周黄】小段子

*仅仅觉得方言应该很有趣
*设定是二人交流无障碍
*谢谢两位翻译 ^ ^ 


周泽楷:……骚T

黄少天:咩事? 

周泽楷:打头膏么了 

黄少天:诶?几时用嘅?根本未用过几次嘅感觉 下次唔买呢个牌子咗一啲都唔顶用 我记得新买嘅应该喺出便嘅柜度 

周泽楷:帮吾内 

黄少天:好好好 你等我十秒先瓜咗君莫笑呢条衰人又带住兴欣喺网游度抢boss简直卑鄙无耻冇下限 

(叶修:哟,赶时间啊?放心,哥十秒干掉你足够) 

黄少天:滚滚滚滚滚本剑圣咪系你轻易可以瓜嘅畀我受死啦银光漏刃! 

(叶修:都看好了,集火内个剑客) 

黄少天:我靠靠靠你个死唔要脸嘅叶唔羞敢唔敢同我单挑嗰边嗰个元素法师唔好谂住偷偷施法,我已经见到你啦 

周泽楷:少天……(不想再写一遍) 

黄少天:我就嚟啦你再等会——哎哟我去!居然有人偷袭你哋兴欣嘅人果然都同你一样 

周泽楷:吾打好了

17 Apr 2016
 
评论(2)
 
热度(5)
© 情深不寿 | Powered by LOFTER